Szerző cikkei: Richárd Lévai

HONLAPOK ÉS MOBIL-ALKALMAZÁSOK JÖVŐJE

Ma a weboldalak és a webáruházak különböző verziói a legtöbb cég esetében a digitális jelenlét alapköveinek számítanak. Sokan el sem tudják képzelni az üzleti életet a webes megjelenésük nélkül, míg a közösségi platformokra csak, mint egyfajta kiegészítőre, jobb esetben forgalomterelőre gondolnak. Az internetes világ hátterében komoly átrendeződés zajlik. A közösségi oldalak, a Facebookkal (és annak […]

Tovább »

 
 

KÖZÖSSÉGI FINANSZÍROZÁS KAMPÁNY

Szerda este újabb magyar közösségi finanszírozás kampány indult, de az eddigiektől eltérő módon. A startupok kedvelt üzleti modellje ezúttal nem a nemzetközi piacon, hanem magyar nyelvű felhasználók körében bizonyított, hiszen fél nap alatt elérte a kitűzött, 100%-os célt. A közösségi finanszírozás azt jelenti, hogy egy csapat, még a konkrét megvalósítás előtt gyűjt támogatókat az ötletéhez, […]

Tovább »

 
 

SZÁZRES NAGYSÁGRENDBEN TÜNNEK EL A MAGYAR FIATALOK A FACEBOOKRÓL

Bár látszólag a magyar c száma nem változott jelentősen az utóbbi időben, a színfalak mögött azonban komoly átrendeződésnek lehetünk tanúi.   Az elmúlt fél évben a magyarországi felhasználók száma alig nőtt, hiszen a Facebook saját adatai szerint alig 3%-os a növekedés. Ugyanakkor, ha az egyes korcsoportokat külön vizsgáljuk meglepő tendenciákkal találkozunk. Két év alatt jelentősen átrendeződött […]

Tovább »