Szerző cikkei: Gergő Szortics

GYÜTT-MÖNTEK

Nos. Holnaptól itt fogok élni. A Lullington Garth és a Cissbury Ring sarkán. Egy ízig-vérig angol házban. Furcsa egy város ez a London. Amit eddig láttam belőle, az teljesen egyforma képet mutat. Úgy tűnik, mintha sok-sok kisvárosból fűzték volna fel a házakat, tereket. Bármerre járok, ugyanazt látom. Az épületek, az utcák, a parkok – és […]

Tovább »

 
 

PR-SZAKKÖZGAZDÁSZ-KÉPZÉS

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) szakvezetésének célja: olyan szakspecialisták képzése, akik egy vállalat vagy szervezet kommunikációs lehetőségeit átlátják, menedzsment szinten kezelik. Képesek a kapcsolatmenedzsment legmagasabb színvonalon való működtetésére, legyen szó a szervezet média-, ügyfél-, szakmai vagy ágazati kapcsolatairól vagy éppen civil és kormányzati kapcsolatairól, esetleg a szervezet belső rendszerének kommunikációs dinamizálásáról. Aki elvégzi […]

Tovább »

 
 

MAGYAR PR AKADÉMIA

Az első nyári PR Akadémiát 2014. július 7. és 9. között rendezi meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ), a Pécsi Tudományegyetemmel (PTE) közösen – s ezzel új minőséget kíván teremteni a public relations hazai kommunikációjában, írja a szakmai érdekvédelmi szervezet az esemény oldalán. A PR Akadémia Magyarországon a szakma jelentős eseményének ígérkezik, elsősorban a […]

Tovább »

 
 

DÍJ A FELELŐS MŰKÖDÉSÉRT

Nyolcadik alkalommal hirdeti meg a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) idén a CSR Best Practice pályázatát, amelyre 2014. május 31-ig jelentkezhetnek vállalatok és civil szervezetek.  Az MPRSZ 2014-ben is tovább erősíti egyik alapcélját, a CSR iránti elkötelezettségét és ez évben is meghirdeti – mérettől függetlenül – minden Magyarországon működő vállalat, non-profit szervezet és közintézmény számára a […]

Tovább »

 
 

NAOERO: „MERJ GONDOLKOZNI!”

Quintus Horatius Flaccusnak tulajdonított címbeli idézetet („Sapere aude!”) – a Felvilágosodás Korának jelmondatát választotta mottójául a frissen indított Naoero. Amikor először körülnéztem a menüpontok között, eleinte nem is tudtam pontosan meghatározni, hogy milyen jellegű, mire specializálódott honlapon járok. A hírek közé beágyazódik egy-egy fotó, meteorológiai előrejelzés vagy éppen egy nekrológ. Ahogyan az üzemeltető írja: „A […]

Tovább »

 
 

ÍRJ TÖRTÉNELMET A JIM BEAMMEL!

Mila Kunis főszereplésével indít kampányt a Jim Beam Hétfőn debütált a Jim Beam legújabb, Mila Kunisszal készült reklámspotja. Az amerikai márka első globális marketingkampánya a „Make History” címet kapta. A kisfilmben a színésznő különböző történelmi eseményeken vezeti át a nézőket, majd a végén arra szólítja fel a fogyasztókat, hogy maguk írjanak történelmet. A televíziós kampányt […]

Tovább »